خانما سونوگرافی مو بخونین کیست یعنی چی خیلی نگرانم

تصویر
۶ پاسخ

واس منم بود
۲۹هفته ک رفتم بر طرف شده بود خداروشکر

خیلیا دارن خودش خوب میشه

این خودش رفع میشه نگران نباش عزیزم

معمولا ۲۴ تا ۲۸ رفع میشن

چیزی نیست ی سری حفرس ک تو روند رشدشونه و پزشکا بش میگن کیست
منم داشت دیروز رفته بودم سونو برطرف شد

منم دازم کیست ذیک

سوال های مرتبط