خانمااا من هر صبح ک پا میشم زیر شکمم یکمی درد میگیرم بنظرتون عادیه؟

۴ پاسخ

تو هفته های شما رحم خیلی بیشتر کش میاد

عادیه

اره تازه ۷ هفته دردا کمی بیشتر میشه مثل پریودی

اره نگران نباش عادیه داره جا باز میکنه واس خودش اگه زیادم نگران شدی زنگ بزن از دکترت بپرس یا رفتنی سونو بگو

سوال های مرتبط

مامان تپلی 🧸🥹 مامان تپلی 🧸🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️🐣هيرمان مامان ❤️🐣هيرمان ۱ ماهگی
مامان نفسی🩷🩷 مامان نفسی🩷🩷 هفته چهلم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی