۵ پاسخ

فک کنم برا لگدای بچس

ارههه🥲

من که اینقدر انقباض دارم دکترم گفت همینجوری پیش بری ۴اسفند عملت میکنم

آره خیلی من که از کمر درد پهلو درد شبا قرص مسکن میخورم دیگه

فقط درد؟ آتیش میگیره😭

سوال های مرتبط