۴ پاسخ

خیلی زوده این ظلمه در حق بچه نه لطف

بله من بخاطررفلاکس

من دختر اولم اینکارو کردم

چرا باید همچین کاری کنی غذا خور کردن بچه پروسه سختیه ها 😁من کردقیق هفت ماهگی شروع میکنم

سوال های مرتبط

مامان آدریانا مامان آدریانا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان الین♥حلیچی مامان الین♥حلیچی ۱۴ ماهگی