برا من با شیاف و استراحت بیشتر نشد
دوتا کمترم شد
مال من ٣١ بود شياف هم نزدم والا
اگه استراحت کنی و رعایت کنی آره بیشتر میشه
۳۳ خیلی خوبه شیافتو مرتب استفاده کن منم انومالی ۳۲ بود رعایت کردم کار سنگین نکردم خیلی پیاده روی نکردم شیافمم هرشب گذاشتم همین عدد موند تاالان ک تو ۳۶ هفته ام اصلا نترس زیاد پایین نیس فقط رعایت کن همین
خوبه استراحت کن ثابت بمونه بیشترشدنش ممکن ولی مهم اینه کمترنشه فقط
من از أنومالى ۳۳هم هستم شیاف ثابت نگه داشته حتی یدونه هم بالا رفته
همه چی امکان دارع شاید بیاد پایین شاید برع بالا شایدم همینطور بمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.