۷ پاسخ

برا من با شیاف و استراحت بیشتر نشد
دوتا کمترم شد

مال من ٣١ بود شياف هم نزدم والا

اگه استراحت‌ کنی و رعایت‌ کنی آره بیشتر میشه

۳۳ خیلی خوبه شیافتو مرتب استفاده کن منم انومالی ۳۲ بود رعایت کردم کار سنگین نکردم خیلی پیاده روی نکردم شیافمم هرشب گذاشتم همین عدد موند تاالان ک تو ۳۶ هفته ام اصلا نترس زیاد پایین نیس فقط رعایت کن همین

خوبه استراحت کن ثابت بمونه بیشترشدنش ممکن ولی مهم اینه کمترنشه فقط

من از أنومالى ۳۳هم هستم شیاف ثابت نگه داشته حتی یدونه هم بالا رفته

همه چی امکان دارع شاید بیاد پایین شاید برع بالا شایدم همینطور بمونه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخملی  💓🎀 مامان دخملی 💓🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان بردیا کوچولو مامان بردیا کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری