سلام آیا درسی دوهفته وزن بچه 1983باشه خوبه یا وزنش کمه

۶ پاسخ

منم همینقدر بود 32 هفته امروز که 36 هفته رفتم سنو ماشاءالله 3300 بود وزنش

من 32هفته 1800بود
به نظرتون کمه ؟

عالیه عزیزم ماشالله

برا منم ۲ کیلو بود خوبه دیگ

خوبه عزیزم

سلام گلم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دل آرا❤️ مامان دل آرا❤️ روزهای ابتدایی تولد