۱۰ پاسخ

من۳۲هفته و۳روزرفتم۲کیلوبود

من ۳۰هفته و ۶روز ۱۷۰۰بود بدن و رشد جنین متفاوته از ۱۵۰۰ب بالا دیگه خوبه این هفته ها

مال من دیروز رفتم سونو گفت ۱و۵۷۰ وزنشه دکترم گفت کمه پودر لیدی میل داد با ساشه منیزیوم برا وزن گیریش

من 32هفته و 2 رفتم 2کیلو بود

عزیزم منم ۳۲ هفته ۱۶۰۰ بود خب یکم کمه بیشتر باشه بهتره
تغذیتو بهتر کن یا پودر بخور

من ۳۰هفته ۱۷۰۰بود
دکترگفت عالیه

خوبه عزیزم دکتر گفت تو این هفته بالای ۱۵۰۰ باشه خوبه

......

تصویر

دکترت چی گفت؟ توی گهواره زده ۳۲هفته ۱و۷۰۰ وزنشه

خودت ببین

تصویر

سوال های مرتبط