من۳۲هفته و۳روزرفتم۲کیلوبود
من ۳۰هفته و ۶روز ۱۷۰۰بود بدن و رشد جنین متفاوته از ۱۵۰۰ب بالا دیگه خوبه این هفته ها
مال من دیروز رفتم سونو گفت ۱و۵۷۰ وزنشه دکترم گفت کمه پودر لیدی میل داد با ساشه منیزیوم برا وزن گیریش
من 32هفته و 2 رفتم 2کیلو بود
عزیزم منم ۳۲ هفته ۱۶۰۰ بود خب یکم کمه بیشتر باشه بهتره
تغذیتو بهتر کن یا پودر بخور
من ۳۰هفته ۱۷۰۰بود
دکترگفت عالیه
خوبه عزیزم دکتر گفت تو این هفته بالای ۱۵۰۰ باشه خوبه
......
دکترت چی گفت؟ توی گهواره زده ۳۲هفته ۱و۷۰۰ وزنشه
خودت ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.