بچه ها اسم هاکان چطوره ؟

۵ پاسخ

منم احتمالا اسم نی نیمو می‌خوام بذارم هاکان از هر کی هم پرسیدم گفتن اسم قشنگیه و معنیش خان امپراتور میشه😍❤️

هاکان قدیمی شده.
آرکان ، نیکان قشنگ تره

قشنگه

خوبع ولی ارکان قشنگتره

قشنگع

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان نینیم مامان نینیم هفته هفدهم بارداری
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها💙🩷 مامان دوقلوها💙🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری