سرگیجه دارم علامت زایمان هس؟؟!!

۵ پاسخ

منم همینطوریم دیشبم رفتم فشار ضربان قلب بچرو گرفت گفت همه چی خوبه ولی نمیدونم از چیه چون همچنان دارم

من دو روز حس سبکی سر دارم یهویی بیحال میشم گاهیم گر میگیرم طی روز حالت تهوع دارم

من هم سرگیجه دارم هم خیلی گرممه،بیرون برف اومده دوسدارم همش برم بیرون😶

منم سرگیجه دارم. ولی درد ندارم. بچه هم خیلی تکوناش کم شده

درد هم داری؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آرادوآنیسا مامان آرادوآنیسا ۸ ماهگی