نفخ و باد زیاد علامت زایمان نیست؟🌪️🌪️

۳ پاسخ

منم همینجوریم الان

من شب قبل زایمان احساس مدفوع وباد داشتم ولی چیزی نمیومد فقط احساس میکردم

فک نکنم واسع منم زیاده🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان آراد و‌ هیراد مامان آراد و‌ هیراد ۱۲ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی