۵ پاسخ

منم قدم کوتاهه خودم دوس دارم خانوم باید ظریف باشه 😍

عزیزم شوهرت پسندیدت ک ازدواج کرده دیگه الان خجالتش چیه کوتاهم نیست تازه

من۱۵۰😑اعتماد بنفس داشته باش بابا
اتفاقا دختر ریزه میزه خوبه😂

من 160ام خیلیم دوس دارم قدمو همه میگن بغلیی

دیگه هرکسی یه قدی داره
خجالت نداره
قد ادم که دست خودش نیست

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی