۶ پاسخ

استيكر ها رو برداري بهتر ميشه

من مدام دخترمو صاف میکنم ولی دوباره خودشو به یه طرف کج میکنه

عزیزم دختر شما ام اینطوری هی خودشو کج میکنه؟
نمیدونم من خیلی حساس شدم و نگرانیم بی مورده یا چی؟

خیلی بامزه شده ولی استیکر نزاری بهتره

تم جالبی هس قشنگه

اوخی با این کلاه اشپزی نشسته ازش عکس بگیری خیلی بامزه میشه

سوال های مرتبط

مامان ارسام مامان ارسام ۱۳ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی