استيكر ها رو برداري بهتر ميشه
من مدام دخترمو صاف میکنم ولی دوباره خودشو به یه طرف کج میکنه
عزیزم دختر شما ام اینطوری هی خودشو کج میکنه؟
نمیدونم من خیلی حساس شدم و نگرانیم بی مورده یا چی؟
خیلی بامزه شده ولی استیکر نزاری بهتره
تم جالبی هس قشنگه
اوخی با این کلاه اشپزی نشسته ازش عکس بگیری خیلی بامزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.