کمردرد خفیف پریودی تو حفته من طبیعیه؟

۱ پاسخ

دردتون مبهمه؟ حس فشار و سنگینی دارید؟ منم اینجوریم میگن تا وقتی انقباض نیست طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی