۸ پاسخ

نه سونو اشعه نیس

عزیزم برا چی هر هفته سونو بدی؟

منم خيلي دوست دارم برم تكوناش خيلي كمه

نه عزیزم من از دکتر پرسیدم هیچ مشکلی نداره اینی هم که میگن اشعه داره چرته اون دستگاه سطحی روی شکم می‌چرخه چ اشعه ای اخه

سونوگرافی بی خطرترین نوع تصویربرداری هست ولی اینکه هر هفته انجام شه ایراد داره. در واقع فقط امواج صدا و اولتراسوند هست

هر هفتههههه 😳اره اشعه ضرر داره

نه ، من از وقتی فهمیدم تا چهارده هفته ، هرهفته رفتم سونو

اره اشعه برا بچه مضرره

سوال های مرتبط

مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری