از این خوردم....چه مشکلی ایجاد میکنه..‌‌نمیدونستم.

تصویر
۵ پاسخ

هيچ مشكلي ايجاد نميكنه
ولي كلا زير نظر پزشك دارو مصرف كن

دیگه نخور ب جاش استامینوفن ساده بخور

فنیل آفرین و کلرفنرامین توی بارداری مجاز نیست نخور دیگ عزیرم

یکبار اشکال نداره عزیزم

فك كنم ٣٢٥ مجازه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد