۶ پاسخ

نه نکران نباش

نه من شبا همچنان ففول میخورم

این عمومیت نداره بعضی خانم ها باید دائم بخورن. من الان ۲۷ هفته ام و دکتر اجازه قطعش رو نمیده چون سریع هموگلوبین خونم میفته. حتما با پزشک مشورت کن

نه عزیزم
مولتی های بارداری ک از ۱۶ شروع میشه همه فولیک اسید هم دارن

مشکلی نداره قرصای بعد ۱۶هفته هم داخلشون فولیک اسید داره

نه اضافیش دفع میشه

سوال های مرتبط

مامان برسا مامان برسا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ودوم بارداری