۸ پاسخ

بله من دکترم قطع کرد

من دکترم گفتم تا ۲۰ هفته فولیک اسید باید خورد

الان میگن تا اخر بارداری باید فولیک اسید مصرف بشه

آره منم قطع کردم الان فقط ویتامین د3 و آهن و مولتی ویتامین استفاده میکنم

آره باید از ۱۶ هفته دیگه قطع بشه آهن و مولتی ویتامین جایگزین بشه

سلام مامان خوبین ببخشید یه سوال من سینه هام بزرگ شد اما درد ندارن این غدد چی اسمش دورش دار اما درد ندارع طبیعی به نظر تون

من از هفته ی ۱۴ قط کرد دکتر‌ و بجاش ویتامین دی و آهن نوشت

بله عزیزم
باید ویتامین د۳مولتی ویتامین و اهن مصرف بشه

سوال های مرتبط

مامان برسا مامان برسا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری