اسید فولیک از کی باید قطع شه؟

۵ پاسخ

۱۶هفته فک کنن

دکتر به من‌گفت ۱۶ هفته تمام دیگه نخورم

مال من ۳ ماه تموم شد قطع کرد

دکترم بهم گفت که تا سونو آنومالی باید بخورم تا17 هفته
آخه جالبه چهار سال پیش وقتی رفتم تو 4 ماه دکترم قطع کرد آهن داد

من که هنوز میخورم ولی یه شب در میون.دکترم میگه واسه جفتت خوبه از کنده شدنش جلوگیری میکنه

سوال های مرتبط

مامان برسا مامان برسا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد ارسلان مامان محمد ارسلان ۷ ماهگی
مامان امیرعلی🫶👑 مامان امیرعلی🫶👑 ۸ ماهگی