مامانا از کی فولیک اسید و d3 قطع میشه؟ بعدش چیا میدن

۹ پاسخ

د۳ رو از قبل بارداری استفاده میکنین یا بعدش دکتر میگه؟

من امروز رفتم انتی قطع کرد

هفته ۱۶ فولیک اسید تموم میشه ولی د۳ باید بخوری
بعد قرص آهن میاد به جاش
مولتی ویتامین هم بهت میده دکترت با د۳ باید بخوری

من که همچنان میخورم شنبه میخام برم پیش دکترم احتمالافولیک وقطع کنه وداروهای جدیدبده ولی د۳تااخرفک کنم هست

برا من از ۱۸ هفته قطع شد بعدش مولتی ویتامین داد

ویتامین روکه تاآخرماه بارداری بایدمصرف کرد
ولی فولیک اسیدروازاول ۱۶هفته قطع میکنن

ویتامین dبایدتاآخربارداری بخوری ولی فولیک هفته ۱۶به بعددیگه نمیخوری

د ۳ که قطع نمیشه
فولیک اسید هم از ۱۶ هفته قطع میشه به جاش آهن و مولتی ویتامین میدن

فولیک تا ۱۶ هفته
د ۳ تا اخر بارداری

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا ۲ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری