خانوما اسید فولیک باید تا پایان هفته ۱۶بخوریم ؟ یا ازاول هفته ۱۶؟

۷ پاسخ

تا هر موقع دکترت بگه

من هنوز دارم میخورم گفت تا انومالی بخور

بخور تا آخر ۱۶ اگه مکمل دیگه ای ک توش اسید فولیک نیست نمیخوری

دکتر من گفت اخر۱۵

تا اخر 16

من تا اخر ۱۶ خوردم

کلن باید تا هفته ی چندم بارداری اسید فولیک مصرف کرد ؟من ۱۸هفته امه میشه راهنمایی کنین یکی دو هفته است اسید فولیک نمی‌خورم نگرانم مشکلی پیش نمیاد به نظرشما

سوال های مرتبط

مامان کلوچه 🍪 مامان کلوچه 🍪 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وششم بارداری
مامان برسا مامان برسا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد