خانوما انقباض چجوریه درش علائمش

۳ پاسخ

عزیزم شکم سفت میشه و سفتیش دردآوره...میگیره و ول می‌کنه ..تقریبا منظمه ...مثلا ۵ دقیقه ای ۱ بار سفت میشه چند ثانیه ول میشه

زیر دل یا دور ناف سفت سفت میشه جوری که دست بزنی مخصوصا در حالت خوابیده به پهلو , انگشتت فرو نره تو شکم بعد میگیره ولی می‌کنه یعنی سفت میشه شل میشه

زیر دل و کمرت میگیره و ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ ماهگی
مامان آیلین🎀 مامان آیلین🎀 ۱۱ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱ ماهگی
مامان Delsa💖 مامان Delsa💖 ۱۰ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۹ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۳ ماهگی
مامان بـــَــرســـا مامان بـــَــرســـا ۴ ماهگی