محیا و ریحانه جفتش قشنگه هرکی هم گفت قدیمیه بگو بهتر از اسمای عجیب امروزیه سه ساعت باید به تلفظش فکر کنیم
سِدنا میزارم اسم دخترمو
ب معنای سجده کننده بر کعبه
اسم پسرمم سبحان هست
من اسمم مهدیه هست عاشق اسمم هستم هرکی رو دیدم تو نسل خودم از اسمش راضی نبود ولی من همیشه بخاطر اسمم تشکر کردم از مامانم بنظرم خاصه و خودمم خیلی دوست داشتم همیشه اسم دخترمو محیا بزارم ولی متاسفانه همسرم قبول نمیکنه میگه درجایی که فاطمه هست این اسما هیچن
نظر من مهوا
محیا
نورا
اینا خیلی قشنگن
مهدیه و ریحانه قشنگ ترن مخصوصا ریحانه 🩷🩷
اسم من مهدیه ست بنظرم قشنگه چون اسم مهدی توش هست
من دوستم اسمش مهدیه س هیچ وقت اسمشو دوست نداشت و همیشه با اسم دیگه خودشو معرفی میکنه
محیا قشنگه🥹
اینارو هم من پیداکرده بود ک اکثرشم قرآنیه🎀🧚🏻♀️دختر:
1 حُسنا🧕🏻
2 دلارا🧜🏻♀️
3 مُهَنا🌊
4 مَهوا🌙
5 نهال🌱
6 آلاء🍯
7 نَوا🎶
8 ماهورا💫
9 سماء🌌
1 ماریسا✝️
11 ملیکا👸🏼
12 نورا✨
13 اِسراء🌠
14 ضحا✨
محیا
محیا😍😍
هیچ کدوم
محیا خیلی قشنگه
محیا
با احترام زیاد جالب نیست مذهبی من اینا رو بیشتر دوس دارم
نورا
یسنا
آسنا
محیا.
ببین خودت کدومو دوست داری
نظر خودت و شوهرت مهمه عزیزم
جسارتا همش قدیمیه بدرد این نسل نمیخوره
محیا🩵💋
محیا.
محیا
اون دوتا خیلی قدیمیه
محیا
مهیاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.