۴ پاسخ

ما هم هفته ایم دکترت کیه ؟

واسه منم بالاس

عزیزم علتش اگر دیابت و کمبود ویتامین D3 نباشه ... واقعیتش کاری نمیتونی بکنی مال من خودش اوکی شد... فقط میخوندم که فیبر غذایی میتونه تاثیر ریزی تو این موضوع داشته باشه... مال من ۲۴ سانت بود الان توی ۳۷ هفتگی شده ۱۸

شیرینی وقندوبایدمحدود کنی

سوال های مرتبط

مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی