سلام دوستان من ۱۰هفته و ۶ روزم چه تاریخی باید برم NT?

۸ پاسخ

۱۲ هفته ب بعد بری عالی

از هفته ۱۲ چند روز بعدش برو

۱۲هفته و یکی دو روزت بود برو

۱۲ هفته و ۲ روز

۱۲ هفته و سه روز عالیه

عزیزم تایم طلایی از هفته ۱۱تا۱۴هستش
سعی کن هفته ۱۱کامل شد
رفتی تو ۱۲ بری انجام بدی 💝💝💝💝💝

من میخوام ۱۲ هفته و ۵ روز برم

من ۱۲هفنه ک تمام شد یعنی شنبه میرم

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۶ ماهگی