۷ پاسخ

من بیومیل میدم یعنی کل خاندانمون بیومیل میدن😄 عالیه خوشمزس

بیومیل نمی‌شناسم ولی ببلاک عالیه

ببلاک..هم دخترم دوس داره مزشو هم بهش ساخته خداروشکر🩷

چرا شیر خودتو نمیدی؟؟؟؟؟

بیومیل ندادم تاحالا پس ببلاک کلا راضیم ازش وزن دهش اوکیه به پسرمم میوفته

من ببلاک دلیلشو نمی‌دونم🤭 ،بهش ساخته یعنی اذیت نمیشه باهاش

ببلاک...

سوال های مرتبط

مامان ستین مامان ستین ۸ ماهگی
مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 مامان 𝐌𝐀𝐇𝐃𝐘𝐀𝐑 ۱۳ ماهگی
مامان 💙ارتا💙 مامان 💙ارتا💙 ۹ ماهگی
مامان مینا مامان مینا ۱۱ ماهگی
مامان پرتقالی مامان پرتقالی ۲ ماهگی