خانوما منم امروز زایمان کردم

۱۱ پاسخ

از بیمارستان راضی بودی بی دردی یا ماما همراه هم داره؟

سلام منم فردا شب نوبت سزارین دارم 36هفته و یک روزم هست 32 هفته آمپول بتا هم زدم خیلی میترسم بچه دستگاه بره برام دعا کنید

مبارکه گلم منم میخام برم همونجا خوبه؟

قدم نو رسیدت مبارک عزیزم💐💐

مبارکت عزیزم

مبارکه خوشبحالت راحت شدی🥰😂

قدم نورسیده مبارک انشاالله خوش قدم باشه

مبارکه عزیزم چند هفته بودی

مبارکه عزیزم
کدوم‌بیمارستان رفتی طبیعی یا سز هزینشم میگی؟

مبارکع بسلامتی

مبارکههههههه گللممممم 😍👶🏻😍👶🏻😍

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۲ ماهگی
مامان دخترم🩷🌸 مامان دخترم🩷🌸 ۸ ماهگی
مامان شازده کوچولو🌠🩵👶🏻🤰🏻 مامان شازده کوچولو🌠🩵👶🏻🤰🏻 ۱ ماهگی
مامان مهرسا جون مامان مهرسا جون ۱۳ ماهگی
مامان محسن و ثنا ❤️ مامان محسن و ثنا ❤️ ۱۳ ماهگی
مامان رضا❤️رایان❤️ مامان رضا❤️رایان❤️ ۹ ماهگی