دوستان کسی ویش دکتر شبنم پورشیخی سزارین کرده؟چطوره؟

۶ پاسخ

اره من دستش خیلی سبکه کارش هم تمیز

دکتر کنعان نژاد به شدت راضی

اخلاق نداره من امروز رفتم پیشش نه حوصله نه اخلاق داره اجازه نمیداد حرف بزنم هرکی رفت تو سریع سنو واژینال نوشت برای همه

از نظر اخلاق افتضاح و خیلی وحشیه

من چند روز پیش مطب بودم ی خانم آمد بخیه بکشه خیلی راضی بود

من کیس عمل سرکلاژش بودم و بعداز عمل تحت نظرش.از عملم راضی بودم.اگه میتونی هزینه کنی از بابت هزینه های سونوش و دستمزدش ،دکتر خوبیه .تا ۳ ماه پیش هزینه سزارینش ۴۵ بود اینکه بیشتر شده یا نه رو نمیدونم.

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق🤰👼🤍 مامان ثمره عشق🤰👼🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ثمره عشق🤰👼🤍 مامان ثمره عشق🤰👼🤍 هفته بیست‌ودوم بارداری