اسید فولیک وویتامین دی رو تاکی باید بخورم هفته ی ۱۴هستم

۷ پاسخ

از دکتر سوال کنم عزیزم

تا پایان هفته ۱۶ عزیزم

عزیزم پست اخرمو نگاه می‌کنی در مورد جنسیت جنینه

د۳ مکملی که کمک به جذب کلسیم میکنه باید تا آخر بخوری اسیدفولیک بستگی به نظر دکترت داره که کی میخواد آهن شروع کنه مال من آهن خون گفت خوبه از ۱۸ هفته شروع کرد یسری زودتر هم شروع میکنن

تا هفته چهارده فولیک
ویتامین د این ماه نداد بهم نمیدونم

از ۱۶ هفته به جای اسید فولیک آهن می خورن ولی ویتامین د رو تا آخر باید بخوری حالا باز با پزشک یا ماما مشورت کن

از دکترت بپرس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری