۶ پاسخ

نون پنیر کنجد
املت
نشاسته

اتمیل عدسی نون پنیرگردو رنده شده

من بعضی وقتا موزو کره بادام درختی و کره بادام زمینی با یه خرما له میکنم میدم دوس دارن

اسنک، خامه شیره، املت ، پنکیک

من سیب‌زمینی و تخم مرغ آبپز کردم فعلا نصفش رو خورد نصفش مونده

نون پنیر چایی البته من ب حای چایی تو ابجوش؟شیره میریزم

سوال های مرتبط

مامان vihan مامان vihan ۲ سالگی
مامان کارن🧸 مامان کارن🧸 ۱ سالگی