خانما شما عدسی چطور درست میکنین برا بچه هاتون؟

۳ پاسخ

من امروز براش درس کردم عدس و سیب زمینی و پیاز رو میزاری بپزه من چون دیروز ب پسرم گوشت ندادم امروز گوشت چرخ کرده گوسفندی سرخ کردم ب عدسیش اضافه کردم

من پیاز ریز سرخ کنم
گوشت چرخ کرده/مرغ چرخ کرده/یا مخلوط
یا یکم زردچوبه و دارچین(نعنا هم میشه)
عدس رو جدا خیلیی بپز و این مواد رو بهش اضافه کن
یه سیب زمین اب پز هم له کن توش

پیازویکم تفت میدی بعدعدس هارو اضافه میکنی باسیب زمینی میزاری بپزه خیلیم خاصیت خوبی برای بچه هاداره هیچ‌ گونه ادویه ای اضافه نمیکنی زیریکسال مجازنیستن

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی