عدس مرغ جودوسر پرک پیاز سیب زمینی زردچوبه دارچین کره
من اوایل عدس رو هشت ساعت خیس میکردم بعد با سیب زمینی و گوشت میذاشتم چند ساعت بپزه بهش زردچوبه و گوجه هم میزدم در نهایت میکس میکردم میدادم به بچه هام ولی خیلی خوب نمیخوردن چون یکم پوست عدس ها درشت میموند، الان چند باری هست به جای عدس معمولی دال عدس میریزم خیلی راحت تر میخورن دیگه پوست نداره اذیت بشن، دال عدس دو ساعت بیشتر نیاز نداره خیس بخوره
من با دال عدس درست میکنم. یه مشت دال عدس با یه دونه سیبزمینی کوچیک نگینی ریز و اب فراوون میذارم بپزه یه کوچولو هم نمک میزنم. دال عدس اگه زیاد بپزه قشنگ له میشه خودش واسه دختر من کن هنوز دندون نداره خوبه.
عدس وسیب زمینی یه کمی هم پیاز بزاربپزه له کن بده بخوره....میتونی پیازهم نریزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.