۵ پاسخ

میتونی خیلی تنوع بدی با کم و زیاد کردن مواد
عدسی ساده :عدس خیس خورده +آب+کمی پیاز و کره در نهایت میکس کن
عدسی با سیب زمینی: مواد بالا +سیب زمینی
عدسی با گوشت :مواد عدسی ساده با گوشت چرخ کرده یا مرغ
عدسی با پوره گوجه: مواد عدسی ساده با پوره گوجه اگر تست حساسیت گرفتی
عدسی با سبزیجات: مواد ساده +سیب زمینی+هویج+کمی کدوحلوایی+پوره گوجه
عدسی با آب قلم یا عصاره مرغ

من نصف گوجه رو رنده میکنم روغن زیتون میریزم بعد سیب زمینی نگینی و دال عدس هم میریزم تفت میدم بعد آب می‌ریزم آبش کم شد عصاره گوشت گوسفند میریزم عالی میشن

عدس و سیب زمینی و پیاز میزارم میپزه در اخر عصاره پای مرغم میریزم خیلی خوش مزه میشه ..زرد چوبه هم یکوچولو میتونی اضافه کنی...در اخر یا کره یا روغن زیتونم بریز

گوشت وعدس و سیب زمینی و پیاز و میزارم بپزع بعدش میکس میکنم ادویه هم چند وقته یه مقداری زردچوپه میزنم تا قبل از اون هیچ ادویه ای نمیزدم

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی
مامان علیرضا وتودلی مامان علیرضا وتودلی ۱ سالگی