سلام ماماناخرما چند تا مجازه برای بچه ها

۵ پاسخ

هرچی بخورن😅

دختر من معمولا دوتا پشت سر هم میخوره دیگه دلشو میزنه خیلی کم پیش میاد ۳تا بخوره

گرمیه خوبه الان بزا تا دلش میخواد بخوره

پسر من که زیاد میخوره خیلی دوست داره

دیگه تو سن بچه های ما هرچی دوست داشته باشن

سوال های مرتبط

مامان ملیسا جون 😘 مامان ملیسا جون 😘 ۲ سالگی
مامان فسقلی و فنچ مامان فسقلی و فنچ ۳ سالگی
مامان دنیز 🐣 مامان دنیز 🐣 ۲ سالگی
مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی