این ساک خوبه خانما؟

تصویر
۱۰ پاسخ

کوچیک نیست؟

اتفاقا خیلی کیف خوبیه تو سایت سانی بیبی گذاشته بود ابعادش ۳۵×۴۵
کیف مای بیبی و زیراندازم داره جنسش تمام چرمه هم بند کوله داره هم دستی
منم دوست دارم از این بخرم

من این گرفتم

تصویر

کوله بگیر خوبه من کوله میگیرم

خوشگله ولی بنظرت کوچیک نیست ؟

خوشگله فقط جاش کمه بنظرم

خوبه عزیزم ولی من بیشتر ساده میپسندم چون همیشه مده این تدی ها یکم دیگه از مد میره و دل رو میزنه البته نظر منه سلیقه ها متفاوته

کوچیک نیست؟؟

عزیزم سعی کن کوله بگیری چون راحت‌تره وقتی بچه بغلته یه ساک هم دستت باشه خسته میشی

گوگولیه

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی