مامانا این ساک نوزادی خوبه؟قیمتش حضوری چنده

تصویر
۳ پاسخ

خیلی خوشگله ولی فکر کنم کاربردی نباشه زیاد
یه ساک جا دار بخر بچه وسیله زیاد داره

من ی ساک گرفتم هم ساک هم جا دارو هم جا پستونک هم تخت خواب میشه میری بیرون راحت اینقد خوبه

اینا داخلش فقط یه آستر ساده اس. هیچ زیپ یا جایی نداره. من خودم اینجور دوست ندارم سختمه همه چی پخش باشه داخلش. من برا خودم گرفتم ساک جمع و جور نداشتم برا بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان دردونه🧚‍♀️ مامان دردونه🧚‍♀️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی