۵ پاسخ

اره قیمتش خوبه
من ۱۹ تیکه گرفتم ۲۸۰۰🫤

قیمتش رو خوب میگه
اما جنس و کلیتش رو‌ظاهری ببینی شاید بهتر باشه

چقدر خوووش رنگههههه اره خوبه😍یدونه سرویس ۱۹ تیکه بگیر بقیش رو سرویس نگیر تیکه ایی جدا بگیر

حضوری ۲۰تیکه رو خریدم ۹۰۰هزار

مامان من نمیذاره اینترنتی بگیرم..میگه حضوری بهتره.

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری