خانوما لطفا نظر بدید کدوم ست بیمارستانی رو برا بچم بگیرم

تصویر
۲۱ پاسخ

۱
خیلی نازه

پیج سانی بیبیه؟

۴ قشنگ تره …این پیج تو مشهده درسته ؟

سفید از همه بهتره برا نوزاد

من بودم ۲ رو می‌گرفتم

قطعا دو نازتره
ولی روزای اول ک بچه دنیا میاد بخاطر زردی و اینا هرچی رنگ لباس روشنتر باشه بهتره
سفید از هما چیز بهتره و به همه پوستا هم میاد
بنظرم سبز برای بزرگتریاش خوبه
وقتی کوچیکه با سفید خیلی ناز میشه😍

من یکو گرفتم🥺چون بچه بدنیا میاد قرمزه سفید بهش میاد😀

۴ گوگوله

اخه میگن بادی و سرهمی نگیرید تا وقتی نافش نیفتاده

بعد ی سوالی میگم برا ست بیمارستانی اینا که سرهمی ماننده بنظرتون خوبه یا بلوز شلوار تک
چون حس میکنم برا نوزاد سرهمی بزرگ باشه

یک خیلی باحال تره برا پسر

من از اولی خوشم اومده

من سفید گرفتم واسه بیمارستانش

آخه همشونم قشنگن

شماره ۱

خمش قشنگه گلم

۱یا ۳

من خرسی سفید سبز گرفتم خیلی قشنگه🫠

من ۴ دوس

یک هرچی روشن تر باشه خوشگل تره😍

دختره یا پسر ؟

سوال های مرتبط

مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 👼🏻🍼🛵 مامان 👼🏻🍼🛵 هفته بیست‌وپنجم بارداری