۱۷ پاسخ

چقدرررررر گوگولییی🥹🥰

ولی خیلی قشنگه 🥹❤️

میگن باید جلو دکمه دار باشه عزیزم بچه نافش اذیت میشه سرهمی خوب نیست.

خخخخخخیلی قشنگن ٫ ای خدااااا٫ منم زودتر برسم به ۲۰ هفته کم‌کم شروع کنم به خریدن🥹🥹🥹🥹

میخوای این مدل بگیری خوشگله یک دست ببر برا بیمارستانت ولی معمولا به در فردای زایمان که میخای بیای خونه یا برای عکس گرفتن مناسبه معمولا خود پرستارا بلوز وشلوار تن بچه میکنن چون میان بچه رو چک میکنن بلوز شلوار راحت تره نافشم اذیت نیست

گلم فقط دقت کن لباس سرهمی بیمارستان دولتی بخاطر ناف بچه نمیذاره بپوشه

قشنگه اما بیمارستان سرهمی نمیپوشونه ب بچه

اخ ننه😍😍😍😍😍

نازه.

شماره صفر گرفتی

قشنکن با مزه

اگر میتونی برند دانالو بگیر.
سایزش خیلی استاندارده و جنسش فوق العادس.
سایز ۰تا۳ بگیری قشنگ تا ۳ ماهگی تنش میکنی

اینو دوس داری بخر بجز این ی بلوز شلوار هم ببر چون ممکنه گیر بدن بخاطر بند ناف سرهمی نمیزارن بچه بپوشه
من دوتاشو خریدم چون دوس داشتم با سرهمی عکس بگیرم ازش

داداشم واسه بچه من خریده بقدری کوچولو هست واسه عروسکای دخترم باید تن کنم خیلی کوچولو هست همون بیمارستان اگه بشه دیگه نمیشه چون جای پاش دکمه نداره سخته پوشیدنش واسه بچه

قشنگه ولی سرهمی بخاطر دکمه هاش ناف بچه رو اذیت میکنه

فکرکنم بلور شلوار جدا میگن بدین نمی دونم بپرس از کسایی تو اون بیمارستان زایمان داشتن

خوبه

سوال های مرتبط