۶ پاسخ

قیمتش چنده

من خیلی دوسش دارم به دردم میخوره

منو دارم فر بزرگشو خیلی خوبه راضیم
برا موندگاری بیشتر تافت بزن

من دادمش عالیه

موهای من تا پایین سوتینه تقریبا سایز ۲۵ رو گرفتم
خیلی خوب بود

من از این بهمن ماه خریدم خیلی راضی ام من چون موهام بلنده فر بزرگ خریدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🤗 مامان نی نی 🤗 هفته بیست‌وپنجم بارداری