نظرتون درباره ی این ست چیه ؟
#بارداری#سیسمونی#بارداری

تصویر
۹ پاسخ

من تشک گاردار گرفتم خیلی راضی بودم روپام میزاشتم بچه باامنیت توش بود انقد باکلاس بود اون قنداق سوئیسی هم خیلی خوبه میخاستم بدم یکی بغل کنه بااون میدادم نگران گردن اینا نبودم ولی رنگ روشن زود چرکی میشه من سرمه ای طوسی گرفته بودم چون شیر بالا میارن زرد میشه

من دوست دارم پسر باشه تم زرافه ای بگیرم🤭

بسی زیباست😍

عالیست 🥰

خیلی قشنگه. منم میخوام از ی مدل دیگش بخرم مبارک باشه عزیزم

خوشگله

قشنگه چند؟

خوشگله

خوشکله😍

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری