نظرتون درباره این ست سیسمونی چیه

تصویر
۲۰ پاسخ

ببخشید خیلی زشته

خیلی شلوغ ، شاید سفیدش بهتر باشه

سلیقه ایه عزیزم من ساده تر دوس دارم

یکم قدیمیه انگار

شلوغه عزیزم

ساده شیک تره عزیزم

قشنگ و هرچیزی سلیقه ای
ولی من ساده تر میپسندم

خیلی شلوغه
و رنگ همخونی نداره
بنظرم زنک ملایم تر بگی بدوزه شیکتز باشه این تو ذوق میزنه

سلیقه من نیست

چرا انقد شلوغ ...البته سلیقه هرکی متفاوته

اگه اون گیپور سفید حذف شه قابل قبوله

قدیمی هس

جالب نیس

این طرح خیلی قشنگه

تصویر

روبانش اصلا به پارچه ش نمیاد

ببخشید ولی شلوغ و بد رنگ و قدیمیه

عزیزم سلیقه خودت خیلی ارجعیت داره ولی اصلا سلیقه من نیست❤️

یکم قدیمی شده
و شلوغ الان ساده تر قشنگ تره

منم ساده دوست دارم

بانمکه

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🤗 مامان نی نی 🤗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهیار و تو دلی مامان مهیار و تو دلی ۹ ماهگی
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۵ ماهگی
مامان زهرا و تو دلی مامان زهرا و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان اقا نیکان مامان اقا نیکان ۱ ماهگی
مامان مهدی و ماهد مامان مهدی و ماهد هفته سی‌وهشتم بارداری