خانوما نظرتون درباره این سونو چیه؟؟

تصویر
۹ پاسخ

همه چی خوبه عزیزم

حالا نمی‌دونم جنسیت گفته بهت یا ن

خوبه عزیزم سرویکس عااالی .بچت هم ب نظرم پسره ب دلم افتاده

همه چیز عالیه فدات فقط جفتت یکم پایینه لب ب لب دهانه رحمته مثل مال من بری دکتر بهت شیاف میده
من ۵ یازده زایمان میکنم شما ۲۷ یازده

خداروشکرهمه چیزعالیه فقط مثل من جفتت پایین نباید کارسنگین کنی رابطه هم که دورشو خط بکش پله هم بالا پایین نکن سرپا هم زباد نمون

همه چیز خوبه خداروشکر

جفتت پایین سعی کن بیشتر استراحت کنی

عالیه فک کنم احتمال نداد جنسیت و

همه چی طبیعی خوبه عزیزم بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان نی نی 🤗 مامان نی نی 🤗 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهیار و تو دلی مامان مهیار و تو دلی ۹ ماهگی
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۵ ماهگی
مامان زهرا و تو دلی مامان زهرا و تو دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اقا نیکان مامان اقا نیکان ۱ ماهگی