نظرتون درباره این آزمایش چیه؟به نظر خودم که بدون مشکله

تصویر
۳ پاسخ

سلام عزیزم نمی‌خوام نگرانت کنم ولی منم دقیقا آزمایش انتی مثل تو بود اون پایین میبینی با خط قرمز نوشته؟؟ دکتر به من گفت فشار خونه و قرص آسپرین داد

خیلی خوبه

.....

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه مامان هدیه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یسنا مامان یسنا هفته چهلم بارداری
مامان نی نی 🤗 مامان نی نی 🤗 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهیار و تو دلی مامان مهیار و تو دلی ۹ ماهگی
مامان محمدشاهان مامان محمدشاهان ۵ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی