زیاد لباس سایز صفر نگیر
ست نگیر ی ست برا بیمارستان بخر بعد سرهمی بگیر خیلی خوبه من واسه این یکیم ک باردارم سرهمی ۰ ی دونه گرفتم ۳ تا ۱ و ست بیمارستانی همین
ببین فقط باید درنظر بگیری بیمارستان لباس سرهمی وجوراب دار نپوشی برای بچه چون برای ازمایش و معاینه بچه میان به سرهمی گیر میدن چون همه بدن رو چک میکنن ازمایش هم میگیرن بهترش شلوار بدون جوراب لباس استین دارجلو دکمه ای یا روی شونش دکمه باشه جوراب جدا وکلاه هست و ی زیرپوش
من یه ست ۵ تایی سایز یک
دو تا تو خونه ای سایز یک که اونم ۵ تاییه
دو تا رامپر چون هوا گرمه
یک ست بیمارستانی هم گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.