۴ پاسخ

من هم یک زن رو دارم ،هم گهواره
گهواره کامل تره

من دارم ولی اینجا خیلی بهتره اونجا همش دعوا فحش و فحش کشی هست

من داشتم خوشم نیومد پاکش کردم

من چند سال دارم برای ثبت پریودی هام بوده
برنامه خوبی

سوال های مرتبط