🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁کیا کیست تخمدان آندومتریوز دارن و باردار شدن عزیزان؟؟؟

۶ پاسخ

عزیزم من دوتا کیست داشتم تو هر تخمدانم اونم سه سانت وای الان حاملم بعد چندماه اقدام نگران نباش 🩷

من دارم
و الان باردارم 😊

جاری ام داره..باردار شد

من متوجه نبودم دارم واسه ضربان قلب بچم رفتم و تخم دان راستم کیست بود

خداروشکر

آندومتریوز که نمیدونم چیه ولی سر بارداری دخترم هم تنبلی داشتم هم کیست ۳ تا داشتم که خیلی هم بزرگ بودن اما تو بارداری رفع شدن و الحمدلله بعد زایمان هر دو مشکلم کاملا رفع شد

سوال های مرتبط

مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۸ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گهواره مامان گهواره هفته بیستم بارداری