۱۰ پاسخ

من با چندتا دیگ ازمایش شد ۵۰۰

با بیمه تامین ۳۰۰

۲۸۰.

۳۰۰و خورده ای

واسه من با ادرار آزادش شد ۶۰۰

اگه قند خالی باشه ۴۵۰

۶۲۰ هزار تومن البته با بقیه موردا که دکتر نوشته بود

من بیمه تکمیلی دارم ۳هزارتومن شد

ازمایش قند تنها نبود برای من
قند بود و ادرار و تیرویید و cbc
شد یک تومن

رایگان😬😂
البته چون احتمال میدادم قند دارم ،نخواستم هزینه الکی بدم

رفتم بهداشت 🚶🏻‍♀️‍➡️😂

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاه پسروتودلی مامان شاه پسروتودلی هفته چهلم بارداری