ازمایش قند بارداریتون چند مرحله ای بود؟

۸ پاسخ

برای من۲مرحله ای

من دو‌مرحله بود

دو مرحله ای
گفت اگه قندت بالا بود میشه سه مرحله ای ک خداروشکر نرمال بودم

۴ مرحله اول خون بعد ادرار بعد شربت وکه خوردی خون و دوباره خون

سلام مامانا دقیق چند هفته باید برم

۴ مرحله بود 🤕🤕

3.

الان من توازمایشگاهم
۴مرحله هست

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کارن دخملم 🤰🏻 مامان کارن دخملم 🤰🏻 ۱ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🧸❤️ مامان هدیه خدا🧸❤️ ۹ ماهگی