ازمایش قند خونتون چند مرحله ای بود؟۴زیاد نیست؟

۱۵ پاسخ

برای من دو مرحله ای بود

سلام خانوما هزینه آزمایش قند در ماه ۶بارداری چنده

مال من دومرحله بود

ناشتا
یک ساعت بعد
دو ساعت بعد
و سه ساعت بعد
چرا بعضیا کمتر بوده😬😬
ینی در حق من ظلم شده؟

دو مرحله ای بدون شربت گلوکز

سلام این چند مرحله میشه?

تصویر

سه مرحله ای بود

ناشتا
یکساعت بعدازمحلول
دوساعت بعداز محلول
۳بارخون گرفتن و یبار ادرار

منم ندادم هنوز ۲۲م باید برم ازمایش بدم استرسشم دارم بالا نباشه😫

من الان سه مرحله ای دارم ناشتا دو ساعته چهار عصر

سر دختر اولم ۴ مرحله ای بود این یکی فکر کنم دو مرحله ای بود ناشتا خون گرفت گفت صبحانه بخور دو ساعت بعدش پودر بخور و یک ساعت بعد پودر دوباره بیام خون بدم خیلی راحت تر بود

برا من ۴ مرحله ای بود

زمان دخترم چون قندم پایین بود کلا دوبار ازم خون گرفتن و گفتن بقیه اش لازم نیست
ولی اگه قند ناشتا بالا باشه کل ۴ مرحله رو میگیرن

یک مرحله ادرار سه مرحله خون

سه مرحله ای بود

سوال های مرتبط

مامان کارن دخملم 🤰🏻 مامان کارن دخملم 🤰🏻 ۱ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🧸❤️ مامان هدیه خدا🧸❤️ ۹ ماهگی