مامانا هموگلوبین خونتون تو آزمایش قند چند بود؟

۱۲ پاسخ

من هفته هفتم ۱۳ و نیم بودم همون آزمایشگاه هم رفتم باز
ولی شده بود ۱۲.۶

۱۲.۶ بود دکترم گفت خیلی خوبه خداروشکر

من هی کم میشد اول بارداری 10بود بعدشد7برام خون تزریق کردن وروزی 3تاقرص فروفورت میخورم

کم شده از اول بارداری هنوز نبردم دکتر
چایی زیاد میخورم تازگیا

۱۰.۲ ...

من ۱ولا ۱۲.۸ بود الان شده ۸.۹ تا الان سه هفته ۳ تا قرص اهن در روز خوردم شد ۹.۸ باز ادامه میدم تا به ۱۲ برسه

۱۲.۵ بود البته کمتر شده اول بارداری ۱۵ بود

۹ دوتا اهن میخورم

من ۸بود گفت کمه، آهنمم کم بود

واسه من 10.06 بود دکتر گفت کپسول آهنت رو روزی 2تا بخور، اینهفته که بیاد میخام آزمایش مجدد بدم ببینم چطور شده

واسه شما چند بود۱۲.۷

۹.۹ دکتر سرم اهن داد

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ ماهگی