من هفته هفتم ۱۳ و نیم بودم همون آزمایشگاه هم رفتم باز
ولی شده بود ۱۲.۶
۱۲.۶ بود دکترم گفت خیلی خوبه خداروشکر
من هی کم میشد اول بارداری 10بود بعدشد7برام خون تزریق کردن وروزی 3تاقرص فروفورت میخورم
کم شده از اول بارداری هنوز نبردم دکتر
چایی زیاد میخورم تازگیا
۱۰.۲ ...
من ۱ولا ۱۲.۸ بود الان شده ۸.۹ تا الان سه هفته ۳ تا قرص اهن در روز خوردم شد ۹.۸ باز ادامه میدم تا به ۱۲ برسه
۱۲.۵ بود البته کمتر شده اول بارداری ۱۵ بود
۹ دوتا اهن میخورم
من ۸بود گفت کمه، آهنمم کم بود
واسه من 10.06 بود دکتر گفت کپسول آهنت رو روزی 2تا بخور، اینهفته که بیاد میخام آزمایش مجدد بدم ببینم چطور شده
واسه شما چند بود۱۲.۷
۹.۹ دکتر سرم اهن داد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.